18 kwietnia

27.12.2015 Niebieska bokserka, czarne legginsy w białe napisy wzorzyste, naszyjnik srebrne serce, czarne botki z ćwiekami, fuksja różowa narzutka. Jak wyleczyć lęk wysokości terapia szokowa przejście po barierce mostu

27.12.2015 Niebieska bokserka, czarne legginsy w białe napisy wzorzyste, naszyjnik srebrne serce, czarne botki z ćwiekami, fuksja różowa narzutka. Jak wyleczyć lęk wysokości terapia szokowa przejście po barierce mostu

W życiu mało było sytuacji które sparaliżowały mnie ze strachu. Mogę je wyliczyć na palcach u jednej ręki: napisać do faceta w którym byłam zakochana od lat, atak grupowy borowioków, miesiące bez dochodu bez umów, czy lęk wysokości. Jako że mam w sobie jakiś czynnik autodestrukcyjny i zawsze we wszystko brnę, tak było i z lękiem wysokości.
Koniec z polecenie od szefa - wieszaj firanki, pierwsze piętro, głowa: <leeeci samolocik>
Właściwie, nagranie to mam w srajfonie jeszcze z 2015 roku, jako że czekają mnie teraz dwa ważne eventy w CK: Fit targi i blogotok, chciałam zrobić miejsce na nowe nagrania. 
Foto i video realizator moja kuzynko-kumpela Izia <3 Pozdrówcie ją w komentarzach żeby nie poczuła się głupio :D
Pomysł żeby wykorzystać kanał YT powstał po rozmowie z sąsiadką, której wymieniłam jak stoją u mnie statystyki, podsumowała jednym zdaniem: "No to nad YouTube musisz popracować."

27.12.2015 Niebieska bokserka, czarne legginsy w białe napisy wzorzyste, naszyjnik srebrne serce, czarne botki z ćwiekami, fuksja różowa narzutka. Jak wyleczyć lęk wysokości terapia szokowa przejście po barierce mostu
27.12.2015 Niebieska bokserka, czarne legginsy w białe napisy wzorzyste, naszyjnik srebrne serce, czarne botki z ćwiekami, fuksja różowa narzutka. Jak wyleczyć lęk wysokości terapia szokowa przejście po barierce mostu
27.12.2015 Niebieska bokserka, czarne legginsy w białe napisy wzorzyste, naszyjnik srebrne serce, czarne botki z ćwiekami, fuksja różowa narzutka. Jak wyleczyć lęk wysokości terapia szokowa przejście po barierce mostu
27.12.2015 Niebieska bokserka, czarne legginsy w białe napisy wzorzyste, naszyjnik srebrne serce, czarne botki z ćwiekami, fuksja różowa narzutka. Jak wyleczyć lęk wysokości terapia szokowa przejście po barierce mostu
27.12.2015 Niebieska bokserka, czarne legginsy w białe napisy wzorzyste, naszyjnik srebrne serce, czarne botki z ćwiekami, fuksja różowa narzutka. Jak wyleczyć lęk wysokości terapia szokowa przejście po barierce mostu
27.12.2015 Niebieska bokserka, czarne legginsy w białe napisy wzorzyste, naszyjnik srebrne serce, czarne botki z ćwiekami, fuksja różowa narzutka. Jak wyleczyć lęk wysokości terapia szokowa przejście po barierce mostu


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sportowy look

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :D
    Może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, luźna stylizacja:)
    Podobają mi się te zdjęcia, oryginalne ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you very much for visiting my blog.
    http://fashionista2020.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczescie wysokosci sie nie boje! Ciekawa jestem jakie to jest uczucie tak panicznie sie czegos bac... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja ! Prosta i lekka tak jak uwielbiam



    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful photos :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń

Bądz ze mną w kontakcie. Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger