11 marca

#100 faktów o mnie

Bo mi się nudzi, pomysł znaleziony na twitterze :P TUTAJ moje ćwierkanie :)

1. Mieszkałam koło sklepu.
2. Jestem głodna.
3. Mieszkałam w totalnym zadupiu między sklepem, a zakrętem :P
4. Moje ulubione śniadanie to naleśniki z serem, nutellą i bitą śmietaną <3
5. Oglądam telewizję do momentu aż puszczą reklamy.... wtedy momentalnie wychodzę z pokoju.
6.Nienawidze jak ktos mowi do mnie Anka
7. Chyba jestem zamknieta osoba i malo osob zna 'mnie-prawdziwa'.
8. Kiedyś otworzę Zakład Pogrzebowy, będę bogata. 
9. Nie mam osoby ktorej moglabym bezgranicznie zaufac.
10. Muszę mieć prawdziwy talent aktorski, skoro najbliżsi myślą że mam "wyjebane" w szczególności w kwestii faceta...
11. Nienawidzę w sobie tego, że tęsknie za osobami, ktore juz dawno o mnie zapomniały
12. Nienawidzę być porównywana z innymi. Szczególnie w kwestii wyglądu i pracy.
13. Perfekcjonalista! Czarne to czarne, a białe to białe! Nie pozwalam sobie na jakieś drobne niedociągnięcia.
14. Brak mena, zawsze zakochana bez wzajemności.
15. Pierwszy raz zaczeła się sama ubierać gdy się po raz pierwszy zakochała.
16. Pierwsze fatalne zauroczenie już w pierwszej gimnazjum, trwało do końca gimnazjum.
17. Najlepsza gimbaza jaka mogła być - Publiczne gimnazjum im. Wincentego Witosa w Pławie <3
18. Zawsze jak wracam z Mielca, pierwsze co to paczę do lodówki, a potem ide do sklepu.
19. Zrobiliśmy we trójkę komorę gazową z mojego pokoju.
20. Miałam znajomego z którego ciągle się śmiałam, nikt nie wie czego.
21. Każdy z moich znajomych jest porozsiewany po innych miejscowościach. 
22. Zostawiłam kuzyna na żwirce prawie jak Kevina samego w domu :P
23. Lubię zjeżdżać na materacu ze schodów.
24. Lubię nocne jazdy bez celu.
25. Nie mam pojęcia jakiej marki jest moje wymarzone auto, widziałam je tylko raz w pudle.
26. Każdy w każdej z moich ekip jest przeciwieństwem każdego. Takim oto sposobem zaprzeczam typowej statystyce.
27. Ulubione piwo to Leżańsk, Lech i Desperados Nocturno.
28. Nienawidzę wódki, a szczególnie żubrówki! To zUo !
29. Śpiewam za kierownicą.
30. Nie mam jeszcze pojęcia gdzie chce zamieszkać na stałe.
31. Chce jak najwięcej poznać świata, żeby znaleść to swoje miejsce.
32. Dogadam się po angielsku, szczególnie w odmianie australijskiej.
33. Nie potrafię powiedzieć ani słowa po niemiecku, mimo że na świadectwie mam 4, hug life :)
34. Lubię grac w bilarda, mimo że potrafię równocześnie wybić bile z stołu i walnąć kijem w lampę :P
35. Cierpię na bezsenność.
36. Gdy w domu się zepsuje tablet, telewizor, radio, radio w samochodzie, telefon... oczywiście wszystko ja muszę naprawiać.
37. Gdy starzy rozstroją stacje w radiu i muszę je ustawiać od nowa, za karę zamiast jedynki trójki, ustawiam im Radio Maryja.
38. Słyszę w pokoju i w łazience rozmowy z pod sklepu.
39. Kupiłam wieżę żeby zagłuszyć muzę z samochodów z pod sklepu... nie pomogło!
40. Gdy po raz pierwszy zobaczyłam Mieleckiego Gryfa, byłam przekonana że to Gargulec.
41. Otworzyli nowy most, wróciłam na pływalnię do Połańca.
42. Gdy daję nogę ze szkoły nie da się mnie dogonić, moja trasa zawsze zaczyna się od Rossmana, Tesko, Dworzec, a potem zygzakiem.
43. Nie lubię spóźniania się autobusów firmy Arriva.
44. A jeszcze bardziej nienawidzę autobusów Staszowa! Rozkład taki dokładny że pożal sie boże...!
45. Po raz pierwszy zrobiłam zakupy na Allegro... gdy w okolicy trwała powódź! No co było późno już, ciągle padało, nie było co robić.
46. Miałam znajomego z którym się już nie zadaje, a mam same dobre wspomnienia. 
47. Miałam beznadziejną podstawówkę.
48. Chcę czerwone włosy <3
49. Myślę nad kolejnym tatuażem :P
50. Nie chodzę do fryzjera, od 8 lat.
51. Potrafiłam wyciągnąć mleko z lodówki, i opakowanie kakao, i szklankę. Nasypałam kakao do szklanki, a mleko wlałam do opakowania po kakao.
52. Nie wdałam się w nikogo z rodziny, z tąd tak wiele konfliktów, nie tolerują odmieńca...
53. Łatwo odciągnąć moją uwagę, szczególnie od nudnych lekcji.
54. Najczęściej spałam na religii, historii.
55. Miałam być informatykiem, konkretnie grafikiem albo programistą.
56. Nie lubię dzieci.
57. Jakoś nie marzę o zostaniu niańką.
58. Chcę jechać do Japonii <3 Ta kultura, ciuchy, koncert volocaid!
59. Najczęściej upominali mnie nauczyciele za granie w karty na lekcji i przeklinanie.
60. Uwielbiam wpadać do kogoś na grilla.
61. Nie lubię organizować grila, bo nie umiem go rozpalać.
62. Nie chcę pierścionka zaręczynowego, bo ich nie noszę. 
63. Jak sie komuś umani że mi się oświadczy - niech mi kupi bilet na koncert Nowatora!
64. Kawę piję tylko jak jestem u kogoś w gościach.
65. Zaliczyłam poprawiny Last Minute. Tego samego dnia krótka piłka, wpadasz czy nie XD
67. Choćby nie wiem ile znajomych mnie pilnowało, i tak potrafię zginąć na każdej imprezie XD
68. Gdy przenieśli mnie do Borowej, i nikogo tu nie miałam, to siedziałam nad stawem za gospodarką, taka jakby miejscówa.
69. Mam prawo jazdy, ale nie mam samochodu.
70. Nie lubię pisać pierwsza bo wydaje mi się że ta osoba coś robi i jej przeszkadzam albo zwyczajnie ma mnie dosyć i nie chce ze mną gadać, bo jakby chciała to by napisała.
71. Jestem strasznie nieśmiała przy ludziach ,których nie znam dobrze.
72. Nie potrafię rozmawiać z chłopakami xd Zawsze przy nich palne coś masakrycznie głupiego.
73. Ja w szkole:
74. Na szczęście bardzo rzadko bywałam w szkole ;) Wagary it's my life, one nadawały koloru tym powtarzającym się w nieskończoność burym dniom.
75. Swoją przyjaźń okazuje tym że kogoś wyzywam. Mówię np sucz, szczoto, zjebie, pedale, dałnie.
76. Mam w BRW rudego szczeniaka z ADHD.
77. Gdy ktoś znajomy z daleka macha do mnie, ja go wyśmiewam i pokazuje fuck you. Wiedzą że to z miłości :3
78. Gdy ktoś męczy mnie telefonami, najczęściej odbierając mówię "Czego kurwa żądasz?", "Noooo"
79. Gdy ktoś przez fon się mnie pyta co robię zawsze odpowiadam "A co chcesz?", do skutku aż powie czego chce.
80. Jestem komediantem w tej bandzie, wygłupy to moja działka.
81. Nie mogę się swobodnie poruszać po Ostrówku, bo konfią do matki i mam problemy.
82. Uwielbiam smak fast food'ów! Nie zrezygnuję z nich.
83. Ogólnie wiecznie zdrowa, praktycznie problemy z kręgosłupem, włosami i cerą.
84. Moje włosy są genetycznie wadliwe, słabe, cieńke, wypadają garściami. I dobijają mnie ludzie, co se umyslą a jakaś tam odżywka pomoże. Gdyby tak było to by nie było żadnego problemu.
85. Nic tak nie osłabia jak ludzie co myślą że szopa na łbie jest fajna, i pierdolą bzdety że powinnam przestać prostować włosy.... nikt nie widział moich naturalnych kłaków NIGDY ICH NIE POKAZE!
86. Wolę ćwiczyć z rana. Gdy miałam na 10 do budy, to wstawałam o 5 żeby z rana na siłkę lecieć.
87. Kocham rock'a i rap.
88. Drugi w kolejności najgorszy błąd życiowy: pójście na etat. Dosłownie dusiłam się w tej klatce!
89. Najwięcej ludzi poznałam na wagarach i wsiowych imprezach XD
90. Chciałabym umieć tańczyć. Potrafię zmałpować choreografie znalezione w sieci, jednak samemu coś wymyślić to już takie ładne to nie jest.
91. Nie podoba mi się jak mam pokój pomalowany, ale nie stać mnie żeby to zmienić.
92. Chcę jedną ze ścian w pokoju zakleić całą zdjęciami.
93. Zdecydowanie za szybko, za bardzo przywiązuję się do ludzi.
94. Boli mnie mój niski wzrost. Szczególnie jak tłum coś zasłoni i muszę podskakiwać żeby to zobaczyć.
95. Widziałam jak podczas meczu wybili szybę piką w mojej szkole <3 :D
96. Najczęściej kase na nowe ciuchy zdobywam ze sprzedaży poprzednich....
97. To nie faceci mają do mnie "zarywać podrywać" i inne pierdoły... JA robie pierwszy krok! Bo jak inaczej on się dowie że czuję do niego mięte ?! Albo dostanę tego kogo chcę, albo zostanę z niczym, nie przyjmuję nagród pocieszenia. 
98. Moje hobby to udawanie że umiem śpiewać... szczególnie disco polo!
99. Lubię wymyślać sobie przed snem jakieś historie i rzeczy, które nigdy się nie zdarzą.
100. Raz na ruski rok uda mi się wyjść na zdjęciu jak człowiek. To chyba jedyne zdj na którym mam normalne oczy :)

11 komentarzy:

  1. 1."Kiedyś otworzę Zakład Pogrzebowy, będę bogata."- powiem szczerze, że to najdziwniejsza wizja przyszłości jaką kiedykolwiek u kogoś słyszałam! Zawsze marzenia oscylują na temacie przystojnego lekarza, albo fantastycznego aktora, a tu proszę, zakład pogrzebowy. :D Intrygujące!
    2. Ach te fatalne miłości... Ja zawsze miałam problem ze znalezieniem sobie drugiej połówki. Na zainteresowanie sobą nigdy nie narzekałam, ale dla mnie 2 osoba musi mieć to coś! Mam nadzieje, że ty też znajdziesz sobie swoją 2 połówkę. :) Nie faceta marzeń, ale osobę oddaną i bezgranicznie kochającą! :D
    3. Punkt 36. Tak bardzo cię rozumiem. Odkąd wyprowadziłam się z domu i mieszkam z DWÓJKĄ facetów, sama muszę robić za złotą rączkę. Łączę się w bólu. :D
    4. A nad jakim tatuażem myślisz?
    5. Wagary... Ach pamiętam jak sama na nie ciągle chodziłam. Piątek w szkole? Piątkiem straconym. :'D
    6. "Raz na ruski rok uda mi się wyjść na zdjęciu jak człowiek." Przesadzasz! Mi się podobają twoje zdjęcia, masz bardzo szczery uśmiech na nich. :)

    Pozdrawiam,
    ModnaXL- mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. hahaha zawsze odstawałam od grupy :)
      2. w sumie i tak teraz mam inne cele, nie podążam ślepo za zachciankami koleżanek ;)
      3. uuu powodzenia :D
      4. tym razem coś małego, na stopie, symbol nieskończoności z moją datą urodzin i może coś do tego :)
      5. bratnia dusza :D
      6. dziękuję :)

      Usuń
  2. jak przeczytałam "moje ulubione śniadanie" o aż zgłodniałam :d mniam takie naleśniki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny problem z oczami. Nie przepadam za nimi, rzadko wychodzę dobrze na zdjęciach właśnie przez to, ale nie jest najgorzej. Każdy ma własne spojrzenie. Obserwuję.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam twoje profilowe na powiększeniu na blogu. Jesteś bardzo ładna i masz duże oczy, nie powinnaś być tak dla siebie surowa ;)

      Usuń
  4. Ale Ty wiesz, że zakład pogrzebowy to najlepszy interes? Bo zawsze będzie na niego popyt dopóki ludzkość istnieje. No patrz ja mam odwrotnie - wódkę wolę od piwa, chociaż od tego roku nie pije w ogóle alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego kiedyś go otworzę :) Uwolnię się od problemu z serii "a co jeśli na przyszły miesiąc nie mam umów?" :)

      Usuń

Bądź ze mną w stałym kontakcie :) Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger