Menu

10 lutego 2017

Marion, Hair Line, Płyn do kręconych włosów, kreatyna prowitamina B5, Sprężyste loki, Zwiększona elastyczność, Niepowtarzalny blask

Marion, Hair Line, Płyn do kręconych włosów, kreatyna prowitamina B5, Sprężyste loki, Zwiększona elastyczność, Niepowtarzalny blask

Co obiecuje producent?: Pielęgnujący płyn do włosów kręconych odświeża i nawilża trudno układające się loki i fale. Chroni przed wilgocią zapobiegając puszeniu się włosów. Specjalnie opracowana formuła z prowitaminą B5 zapewnia dodatkową ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, a zawarta w płynie keratyna wzmacnia włosy i przywraca im połysk i zdrowy wygląd. 

Skład: Aqua, Glycerin, Polyquaternium-72, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Acrylates/Stearth-20 Methacrylate Copolymer, PEG-12 Dimethicone, Triethanolamine, Hydrolyzed Keratin, Cocamidopropyl Betaine, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Parfum, Benzyl Alcohol (and) Methylchlorisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone.

Opakowanie: Mała butelka spray'u, 150ml. Możecie kupić TUTAJ.  

Opinia: Na codzień nie stosuję pianek, lakierów etc. ze względu na delikatne włosy. Produktu tego używałam dawno temu, gdy miałam większe "wyjście". Pięknie podkreśla loki, sprawiając że są utrwalone, ale bardzo miłe i miękkie w dotyku. Nie skleja ich, nabłyszcza, lekko nawilża i zupełnie nie obciąża. Możemy rozpylać go na suche lub mokre włosy, uzyskując praktycznie tak samo fajny efekt.
Efekt (zdjęcia archiwalne 2013r.):


Marion, Hair Line, Płyn do kręconych włosów, kreatyna prowitamina B5, Sprężyste loki, Zwiększona elastyczność, Niepowtarzalny blask
Marion, Hair Line, Płyn do kręconych włosów, kreatyna prowitamina B5, Sprężyste loki, Zwiększona elastyczność, Niepowtarzalny blask
Marion, Hair Line, Płyn do kręconych włosów, kreatyna prowitamina B5, Sprężyste loki, Zwiększona elastyczność, Niepowtarzalny blask

Marion, Hair Line, Płyn do kręconych włosów, kreatyna prowitamina B5, Sprężyste loki, Zwiększona elastyczność, Niepowtarzalny blask możecie zamówić TUTAJ.

PLUSY:
+ Nie skleja włosów,
+ Nie zauważyłam większego wypadania ani łamania się włosów po użyciu,
+ Może zastąpić zwykły lakier do włosów,
+ Efekt,
+ Zapach,
+ Cena.

MINUSY:
- Brak.

4 komentarze:

  1. jakie piękne loczki masz, marzą mi się takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz włosy!
    Ja mam rodzaj włosów coś po między twoim, a prostymi i falami.
    Nie stosowałam tego produktu, ale uwielbiam testować różne nowości na włosach!
    Ładne upięcie na zdjęciach :)

    Obserwuję i jestem ciekawa kolejnych postów!

    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na nowy post!
    Zostaw link do bloga, a na pewno wpadnę :)
    Mało brakuje mi do 220, pomożesz :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje naturalne ani nie są proste, ani się nie kręcą. Dlatego raz je prostuję, raz zakręcam :)
      Wpadnę :)

      Usuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.