Menu

16 maja 2021

Pędzelek do zdobienia paznokci Avon - uniwersalne narzędzie do pracy?

Pędzelek do zdobienia paznokci Avon

Co obiecuje producent?: Stwórz własny niepowtarzalny manikiur dzięki precyzyjnemu pędzelkowi Avon z dwiema końcówkami do zdobienia paznokci. 
Sposób użycia: użyj metalowej kuleczki do zrobienia kropek a następnie pędzelka do rysowania kresek. Długość: 12 cm.  

Opinia: Nie mam nie wiadomo jakich umiejętności do zdobienia paznokci, mam tego świadomość. Lata temu jak go kupiłam byłam jak typowa na ten wiek roszczeniowa. Teraz warsztat mój jest wyżej i zaczynam tworzyć pierwsze wzory przy jego użyciu. 
Lubię robić na paznokciach szachownicę, czy poprzeczne paski. Niestety ten pędzelek się nie sprawdził, kreski wychodziły za grube, do tego włosie rozchodziło się na boki. 
Tu na niefortunne włosie znalazłam mu zastosowanie - malować nim kreski na przeróbkach DIY ciuchów:

Natomiast zakończenie do robienia kropek - jestem z niego zadowolona. Kropki wychodzą małe przy lekkim dotknięciu paznokcia, można je powiększyć maczając sondę ponownie w lakierze, i nakładając dodatkowe milimetry po bokach kropki. Używam go do robienia puki co kropek i serduszek:


Pędzelek do zdobienia paznokci Avon możecie zamówić TUTAJ.

6 komentarzy:

  1. Dawno już nie robiłam zdobień na paznokciach. kilka takich pędzelków mam. Przyznam, ze nie wiedziałam, że Avon ma takie pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam talentu do zdobienia paznokci. więc zawsze robi mi to moja siostra. Ma taki pędzelek.

    OdpowiedzUsuń
  3. It looks very useful. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatne narzędzie.
    Kropeczki wyszły cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny manicure! Kiedyś często zdobiłam sobie paznokcie. Teraz niestety maluję pazurki na szybko, najczęściej na czerwono :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.